FAQ - Nejčastější otázky

  • Musím se na e-shop registrovat před objednáním zboží?
    Na náš e-shop se registrovat nemusíte. Pokud se ale zaregistrujete, usnadníte si objednávky z e-shopu o opakované vyplňování Vašich údajů a všechny objednávky budete mít na jednom místě.

  • Co mám dělat, pokud vybrané zboží není skladem, nebo na skladě není dostatečné množství?
    Doporučujeme si u požadovaného zboží nastavit Hlídacího psa. Až bude zboží opět naskladněno, přijde Vám informační e-mail.

  • Kde uplatním slevový kupón?
    Po přidání zboží do košíku se v Kroku č. 1 objednávky objeví políčko SLEVOVÝ KUPÓN. Do tohoto políčka opíšete kód kupónu, kliknete na “PŘIDAT” a sleva se načte.

  • Proč můj slevový kód nefunguje?
    Možností je několik. Kód je možné použít jen jednou. Možná je Váš kupon už po expiraci. Zkontrolujte, prosím, datum uvedené na kuponu. Také je možné, že číslo opisujete špatně. Pokud si nevíte rady, kupon vyfoťte a pošlete nám jej e-mailem na e-shop@muzeumkarlazemana.cz . Rádi Vám poradíme.

  • Jaké nabízíte možnosti dopravy?
    - Zásilkovnou na výdejní místo nebo do boxu
    - Zásilkovnou na Vaši adresu
    - PPL na Vaši adresu
    - Českou poštou do Balíkovny
    - Českou poštou Balík do ruky
    - Osobní odběr zboží v obchodě Muzea Karla Zemana, Saská 3, Praha 1

  • Kolik stojí doprava zboží?
    Cena dopravy je závislá na Vámi vybrané přepravní společnosti a váze a velikosti objednávky.  Zásilku si také můžete vyzvednout zdarma v obchodě Muzea na adrese Saská 3, Praha 1 - Malá Strana.

  • Jak si vybrat kam má být zásilka doručena v případě využití Zásilkovny, nebo České pošty - Balíkovny?
    Pod řádkem s vybraným způsobem dopravy kliknete na zelený nápis “Zvolte pobočku k doručení” a následně si vyberte místo, které Vám pro doručení vyhovuje.

  • Po vybrání způsobu dopravy se nemohu dostat na platbu ani nikam jinam v objednávce. Co mám dělat?
    U vybraného způsobu dopravy jste nejspíš nezvolili Pobočku k doručení. Klikněte na zelený nápis “Zvolte pobočku k doručení”, vyberte místo, které Vám pro doručení vyhovuje, a pokračujte v objednávkovém procesu.

  • Jaké jsou možnosti platby za objednávku?
    - Online platba kartou
    - Online bankovním převodem
    - GoPay peněženkou
    - Platba předem na bankovní účet
    - PayPal

  • Systém mě nepřesměroval na platbu GoPay. Co mám dělat?
    Pokud Vás systém nepřesměroval do platební brány GoPay, přijde Vám do druhého pracovního dne výzva k platbě, která Vás do platební brány GoPay přesměruje přes jiný odkaz. V příloze bude i zálohová faktura pro případnou platbu převodem.

  • Je možné přidat zboží do košíku po dokončení objednávky?
    Pokud jste zapomněli některý z produktů přidat do košíku, kontaktujte nás na emailu eshop@muzeumkarlazemana.cz. My se o chybějícího zboží ve Vaší objednávce osobně postaráme a poradíme Vám se způsobem doplacení cenového rozdílu.

  • Co dělat, pokud jsem zvolil(a) špatné místo doručení?
    Kontaktujte nás neprodleně e-mailem na eshop@muzeumkarlazemana.cz. Pokud to stihnete včas (pokud možno okamžitě po odeslání objednávky), my Vaši objednávku přesměrujeme na správnou doručovací adresu, kterou nám pošlete.

  • Do kolika dní mohu očekávat svou objednávku?
    Objednané zboží můžete očekávat v rozmezí 2-7 pracovních dní po úhradě objednávky.. Pokud náhodou zboží nedorazí, kontaktujte nás e-mailem na eshop@muzeumkarlazemana.cz a rádi to s Vámi vyřešíme.

  • Jak postupovat v případě poškození zboží nebo reklamace z jiného důvodu?
    Ano, i to se může stát. Pokud si přejete reklamovat objednané zboží, kontaktujte nás e-mailem na eshop@muzeumkarlazemana.cz. My Vám s reklamací obratem pomůžeme.

  • Jak nakupovat, pokud chci zboží zaslat do ciziny?
    Pokud chcete zaslat zboží do ciziny, zboží je nutné objednat z našeho anglického e-shopu www.shop.karelzemanmuseum.com, nebo přepnutím ikonky vlajky ENG v horním rohu obrazovky.